tjoohooo

tjeeeeeeenaree my dear blogg buddies =P haha *lool* .. well i hela igår höll jag på att fixa min säng =) och jaaa det var inte så jätte sköönt å sova på den the first night ... haha miss my old beeeeeeeeeed =/ .. well well jag vänjer mej I guess =P ..
Min högra arm har blivit biffigare =P I have to say haha ... det är den enda armen/handen jag kan arbeta med... i vänstra delen är jag handikappad i .. kan varken skriva eller arbeta med den =/ ... Sköönt att få det gjoort ... freakin Ikea grejer kråångeeel kråångeeel *me dont like*..


imorse ringde jag basse my drive-dude haha jag sa åt honom att fixa tid för halkan.. han skulle snacka med andra elever också om ville göra med honom =) haha roolig snubbe det va så läänge sen jag körde med honom .. I have get my act together if I'm gonna get that drivings linces inom de närmasta 10000000 åren hehe *lool* ... I'm not in a hurry .. men kanske dax å sluta lata mej fööör i h*lveteeeeeeeee ... ville inte vara lat anymore !!! but i cant help it =/

Btw jag har skaffat FACEBOOK igeen .. haha lool fattar fortfarande NOLL haha .. men du har jag skaffat fler kontakter å grejer nu hähä .. Feel free åå bli vän med mej där .. sök efter *Ayoo Sweetie* ;D ville ej ge ut mitt riktiga namn juu...


E sugen på chips men jag orkar inte dra ut och köpaaa =P.. det finns annat junk food around the apartment.. chips för vänta tills imorgon =P

ciao ciao =) for now ;D


Kommentarer
Nema säger:

finally done ;) ...jag vet. det brukar kännas weird att sova i en ny...spake of the devil,Bassam, that ashole, han dissa mig, han ba "jag ska prata med den andra araben o fixa u know, sen ba jag jag har många elever som ej tar sitt körkort, o nu han kanske ska ändra sig" Scrue him!! MEn du ta chansen, o fixa det. Boka själv halkan...tro mig du kommer att klara den ;)

2008-06-18 | 02:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback