ben



Jag känner mig så freakin skinny! vart tar all mat jag äter vägen??? Hmmms honestly jag måste snacka with a doctor, I dont feel healthy anymore.!

Ska iväg och köpa lite skräpmat senare =)

i did it

jag klara min tenta i tränings fysiologi... finally I feel like somebody =P...  jag var arg på mig själv eftersom jag hat vart så *skoll/plugg-trött* och jag har struntat i så mkt som är viktigt... Fick inget pluggande gjort igår,, så från 10,00 - till typ 15,00(då provet börja) satt jag å plugga i skolan.

anywayz it feels good that I have accomplished something,,, it has been a long while now!

image20

På tisdag då är det nya delkurs... det kommer att handla om maaaaaaaaaaaaaaaaat <3 hehe... Dietister and fun people will be teaching us stuff ;D

watch out

        

Becouz Ayooo is baack on the road again =p hihih.. Det var länge sen jag var ute och övningskörde... Last was in November.. tog en låååååååång paus pga plugget. Men nu har jag tänkt å köra lite ... Och när det e lite snö ute.. Så jag kan träffa på annat vägunderlag.. I november så var det ju igen snöö inte =/ ... Freaakiiin vinter kommer nu när härliga våren ska börjaaa =(.. Så idag ska det körs lite med Mr B.. haha undrar om jag äns kmr ihåg,, eeh joo klart jag kmr ihåg.. Man glömmer inte att köra bil eller att cykla or såna saker överhuvudtaget =P
Iallafall ska försöka fixa körkortet innan sommar '08 är slut, insha'Allah =)

Igår vad jag med nemo&sarre.. alltid lika kul att va med sötnosarna =P... vi utforska L-huset.. och någon hade fixat godis till hoss *haha lool*

Imorgon är det tenta för moi... mkt plugg 2night & imorron på morgonen / förmiddagen.. Tentan e på eftermiddagen.. It will go juust fine hopefully insha'Allah.. tentan e muntlig .. thats good.. då kan jag uttrycka mej mera and tell more =P





Byebye

fresh saturday

har städat mitt rum like h*ll idag... damm gömmer sig lite här & där! honestly jag levde i en dammgrotta typ =P ush ush.. Kolla igenom gamla skolsaker woow va mkt man hade i gymnasiet.. well well! most of it went to the rubbish.

Tog ner de gardiner jag hade,,, cuuuz they droove me crazy... Aaah freakin green var dom.. oki grönt kan va snyggt ibland.. Men när solen skiner igenom på morgonen blir  blir hela rummet weirdly green.. Makes me feel siick...! Nobody wants green sunshine =p... Ska sätta upp ett par härliga siden tyg, grädd vita.. loovely!

Har lagt upp *must-does* på skrivbordet.. The time has come... det är skärpning för moi ! Måste plugga till massa tentor, anmäla mej till högskolan, skriva CV and at least try to get my lazy a** a job for the summer och massa annat in my private life ;d *lool*



                            image19
Byebye♥

i've changed my mind

Har ändrat min uppfattning about so many things!! Heelt sjuukt, känner mej so different in a good way though =)... Längtaaaaaaaaaar grymt mkt till sommaren..


Anywayz läser e-mail just nu från min kusin som bor i England säger att hon ska komma å hälsa på den 6:e ! Hmmms hoppas she means it this time.. Det var 3 års sen jag såg henne...

Tydligen ska hon komma ensam, med sin kompis som älskar och åka skidor!!!    Wtf? haha låter inte rimligt.. Well well får väl se om hon kmr!!

Ska kyccccccccckliiiing idag =P yammi ... And afterward I've got some yellow melooon duoble yuummii =p haha


all i ever needed

sitter här och käkar korv (obs halal kyckling korv hehe) med bröd! Aslänge sen jag åt *korv med bröd* faktiisk lool.. tycker att det e kids food.. Men men det var ganska gott trots att korven var föör hot,, dom har blandat i chili or something.. Enough talk about that =P

Igår var jag i m-berg with mia familia,, både at the mall och ikea...De har byggt om Ikea,, inte så värst mycket men lite grann.. anywayz handla lite köksredskap =P.. Och i själva köpcentrumet skulle jag checka efter vårjacka and other stuff.. Såg en massa vårjackor fast inget passa riktigt mej =/ .. Gick in till H&M och kolla lite,, hitta inga kläder.. men jag hitta ett fiiiiint lip gloss with color, double sidigt ocksåå  hahah *lool*..




Btw vrf ska det bli såå freakiin coold, nuu! It's late mars it's time that the cold baacks off!!!!!!! Urrrsssssssh =/ no more snow också!


I skolan on the other hand så är det sååå mkt känns det som!! Det roliga är egentligen så är det inte mkt alls .. Det är bara jag som inte orkaaar =/ .. På tisdag ska jag till Uni och plugga tills jag dööööööör! Har fysiologi tenta på torsdag.. en muntlig tenta to make the thing even worse! Väldigt mkt have to be done innan sommar.. Och nu ska jag käämpa in i det sista! Ååååh va sköönt allt kmr känns när jag väl är färdigt with it all =) aaaaaaah !

Idag är det en speciel dag.. a very special person was born a day like today =) . Our Prophet (saw) ♥

Ska fira det  with eating some delicious cake hihihihihi! Bland annat =D hehe





Byebye <3 Have nice day =)

giiive me spriiing

Det va soligt ,, men föööööööööör kallt idag ute uurssh !! Igår snacka jag med Nemoooo <3 haha första gången vi inte snacka i 2 timmar i sträck.. Ska träffa my dear fishy imorron faktiiiskt =)
Sen på kvällen liite natt matte med Sarre =P ??


Cant wait tills våren då man kan klä sig i sina fiina kläääder hehe =D.. Inte för jag kmr va lätt kläd or something =P .. Men vill ba dumpa vinter jackan snaaaaaaaaaaaart!!  Först måste värmen komma!



Take care amigooos ♥

woah

Long time, no bloggin'  

Solen skiner så fiint idag, iallafall trough the window har inte gått ut ännu.. Man vet ju aldrig det kan va soligt och askallt.. hehe!
Jag har blivit störst slackern nu .. struntar i stort sätt allt =/..

Aja idag ska jag käka fiiisk,, lax as a matter of fact =P .. det va länge sen jag åt fisk lool! Then I have some delicous daim ice cream I bought yesterday.. hehe skriver later when somethings happens .. Ciaociao ?

*^^*

helluu.. härlig dag idag. ingen skola.. va hemma å bara tog hand om mej sjäälv =) ..
ikväll kmr *starter wife* med hon från will&grace.. asså hon som spelade Grace har huvudrollen.. haha hoppas det e roligt bara =P

seminarium imorron,, sen ska jag träffa min kääääära vän.. miss her so muuuch.. we need to talk through some stuff... åå bara hänga i Unii =)
och nästa vecka ska jag träffa en annan kär vän of mine... we had the greatest old times =D

ciaociao

I'm gonna trade this life for fortune & fame

2 good 4 u

allt känns supeeeeeeer... I feel so hiiigh... feels like there is nothing i cant doo


aaaaaah vååårkänslor =)

....

hade inget uni idag,, jag var hemma å bara softade... fast senare på dagen har jag mått lite piss.. but it is gettin better... Tyvärr så har jag ätit allt godis jag hade.. mmmmmmm det är det enda som kan få mej å bra,, belive it or noot =P haha... min stackars tänder !
Choklad är mitt knark thats it !   Ska köpa mörk choklad efter Uni imorron =P.. sen äre heelg wiiee...
ciaociao

image16


headache

woow vilken lååååång dag jag hade igår =/ heeelt sjuukt... Hade det där freakin muntliga provet på morgonen,, eller njaa förmiddagen typ..  Det gick well aaah ganska bra ska jag säga =).. sen stack jag å käka min lunch. Efteråt softa jag lite med Nemo å hennes blatte gääng (or should I say klasskamrater haha)... Jag snacka nog mer hennes andra klasskompis än Nemoo själv, som har upptagen med att hjälpa her dear class mate ;D haha.

Sen bokade jag rum i biblan för plugga matte, eftersom jag hade prov sen på kvällen.. Freakiin stress, jag satt i det där rummeti typ 3 timmar,,, käka godis å kolla in i den vita väggen 2/3 av tiden.. sen pluggade jag ett övningensprov resten av tiden..

Snacka om huvudväärk... spendera hela min dag på Uni igår kan man säga =/.. Sen på kvällen skrev jag matte prov i Wuc.. i två timmar ungefär.. Jag är så ONÖDIG.. skrev allt på kladdpapprerna,, seeeeeeeeeeen överförde jag det to the real paper !! Åååh,, det värsta är att jag har ingen somhelst aning vad jag skrev and whats the purpose with all those numbers I was writting ! Hoppas ba det gick bra =)
Btw wanna congratulate my friend Sarre, who hade good newz yesterday ;D,, u go girl heheh =)

Idag ska jag baaaaaaaa ta det luuuuungt,,, senare ikväll kmr jag att göra seminarie frågorna tills imorron.


image13
get me out of here .....!

worthless blogging ;P

Allora here we go again =P hehe ännu en vecka har gått i mitt lilla liv.

skolan denna vecka börja med ett prov i måndags, det var ett muntligt. And it njaaa rätt så bra =) kunde alla skelettdelar, ligament,korsband och leder, så allt förutom MUSKLERNAA =/ hatar att hålla koll på deras fäste och ursprung. Well läraren tyckte det var viktigt att jag skulle kunna musklerna, så vi bestämnde att träffas nu på måndag och snacka lite muskler.

Förutom mitt prov på muskler på måndag, så har jag ett matte prov på kvällen =/.. Daaaaah orkaaah,, orkar inte bry mig eller lägga ner så mkt tid på matte provet.. Jag skriver det jag kan sen sticker jag  .. Couz I know that att jag inte kmr att behöva den där matte kursen anywayz =P.. Men men jag gör mitt bästa trots allt =)


enough about school know. nu är det helg =)..  Vilket väder btw helt grått och regnigt, sooo depressin'! Jag längtar så mkt till våreeeeen då det är varmt U know och allt grönt har börjat växaaaa .så hääärliigt.

Det är redan Mars people, tiiden går så foort.. Jag har otroligt mycket att göra innan sommaren är här och så lite ork =/.

En sak jag har börjat med är att försöka gå upp i vikt ;D. Var och kolla mitt BMI and it shows that my bmi is 16,1 (=underviktig). För att jag ska nå "normal" vikt måste jag väga 53 kg .. det betyder att jag måste gå upp 8 kg .. Det ska jag väl klara av =) what ever it takes !!!

Men annars så trivs jag med mig själv precis som jag är.. allt som behövs är lite kött på benen nu ;D hehe


You Are 98% Real
                              

There's hardly a person on this earth more real than you are.
You have no problem showing people who you are, flaws and all.
For you, there couldn't be any other way. Because it's way too stressful to live an inauthentic life.
You're very comfortable with yourself. And because of this, you're able to live an exciting, interesting, and challenging life.
How Real Are You?


Föresten how real are you people? are you proud to be just youuuuuuuuu ? ta testet =P

Byebyebye =)