*^^*

helluu.. härlig dag idag. ingen skola.. va hemma å bara tog hand om mej sjäälv =) ..
ikväll kmr *starter wife* med hon från will&grace.. asså hon som spelade Grace har huvudrollen.. haha hoppas det e roligt bara =P

seminarium imorron,, sen ska jag träffa min kääääära vän.. miss her so muuuch.. we need to talk through some stuff... åå bara hänga i Unii =)
och nästa vecka ska jag träffa en annan kär vän of mine... we had the greatest old times =D

ciaociao

I'm gonna trade this life for fortune & fame

Kommentarer
sarina säger:

starter wife va inte så himl bra =/ kinda disapointed. alla hälsa nemo =D

2008-03-13 | 01:54:27
Bloggadress: http://sarina.blogg.se
Nema säger:

ja eller hur =( ... trodde den skulle vara WIIEE bra, men njaa ... varå alla hälsa nemo ? =) ? "me wanna know what's going on" =p =D

2008-03-13 | 18:48:46
Ayoo svarar säger:

hahah asså det va inte nema jag skulle va med utan Taaw =)

2008-03-14 | 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback