fresh saturday

har städat mitt rum like h*ll idag... damm gömmer sig lite här & där! honestly jag levde i en dammgrotta typ =P ush ush.. Kolla igenom gamla skolsaker woow va mkt man hade i gymnasiet.. well well! most of it went to the rubbish.

Tog ner de gardiner jag hade,,, cuuuz they droove me crazy... Aaah freakin green var dom.. oki grönt kan va snyggt ibland.. Men när solen skiner igenom på morgonen blir  blir hela rummet weirdly green.. Makes me feel siick...! Nobody wants green sunshine =p... Ska sätta upp ett par härliga siden tyg, grädd vita.. loovely!

Har lagt upp *must-does* på skrivbordet.. The time has come... det är skärpning för moi ! Måste plugga till massa tentor, anmäla mej till högskolan, skriva CV and at least try to get my lazy a** a job for the summer och massa annat in my private life ;d *lool*



                            image19
Byebye♥

Kommentarer
yazmina säger:

ge mig tips på vilken låt jag kan sjunga i idol? :)

2008-03-22 | 21:42:36
Bloggadress: http://yazmina.blogg.se
Nema säger:

kom och damma mitt rum, jag lovar DAMM och KLÄDER aLL over the place =S...jaa sommarjobb, tittat runt, svårt att hitta en där de ej kräver erfarenheter =S...men men TRUELY as u say "Don't wish for it, work for it", kicks my ass up =p =D

2008-03-23 | 00:18:12
yazmina säger:

jo, den är också skitbra. :) ska fundera!

2008-03-23 | 18:14:23
Bloggadress: http://yazmina.blogg.se
Ena säger:

Jag älskar den där lilla bilden längst ner i ditt inlägg: "don't wish for it. work for it." Haha, min livsfilosofi! :)
Lycka till med allt!

2008-03-23 | 20:29:02
Bloggadress: http://irc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback