headache

woow vilken lååååång dag jag hade igår =/ heeelt sjuukt... Hade det där freakin muntliga provet på morgonen,, eller njaa förmiddagen typ..  Det gick well aaah ganska bra ska jag säga =).. sen stack jag å käka min lunch. Efteråt softa jag lite med Nemo å hennes blatte gääng (or should I say klasskamrater haha)... Jag snacka nog mer hennes andra klasskompis än Nemoo själv, som har upptagen med att hjälpa her dear class mate ;D haha.

Sen bokade jag rum i biblan för plugga matte, eftersom jag hade prov sen på kvällen.. Freakiin stress, jag satt i det där rummeti typ 3 timmar,,, käka godis å kolla in i den vita väggen 2/3 av tiden.. sen pluggade jag ett övningensprov resten av tiden..

Snacka om huvudväärk... spendera hela min dag på Uni igår kan man säga =/.. Sen på kvällen skrev jag matte prov i Wuc.. i två timmar ungefär.. Jag är så ONÖDIG.. skrev allt på kladdpapprerna,, seeeeeeeeeeen överförde jag det to the real paper !! Åååh,, det värsta är att jag har ingen somhelst aning vad jag skrev and whats the purpose with all those numbers I was writting ! Hoppas ba det gick bra =)
Btw wanna congratulate my friend Sarre, who hade good newz yesterday ;D,, u go girl heheh =)

Idag ska jag baaaaaaaa ta det luuuuungt,,, senare ikväll kmr jag att göra seminarie frågorna tills imorron.


image13
get me out of here .....!

Kommentarer
sarina säger:

aaw stackare vilken jobbig dag du har haft. mitt prov gick åt helvete också. tror inte jag klarade mig.

haha vill du härifrån på den där lilla flotten =P

2008-03-04 | 14:47:52
Nema säger:

Ohh my God what a day...nehh gumman, du vet nu vad, its totally over, när vi syns då kommer det bli like the old times ;)

heheh you ain't going nowhere :p stay here with us ;)

2008-03-05 | 09:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback