watch out

        

Becouz Ayooo is baack on the road again =p hihih.. Det var länge sen jag var ute och övningskörde... Last was in November.. tog en låååååååång paus pga plugget. Men nu har jag tänkt å köra lite ... Och när det e lite snö ute.. Så jag kan träffa på annat vägunderlag.. I november så var det ju igen snöö inte =/ ... Freaakiiin vinter kommer nu när härliga våren ska börjaaa =(.. Så idag ska det körs lite med Mr B.. haha undrar om jag äns kmr ihåg,, eeh joo klart jag kmr ihåg.. Man glömmer inte att köra bil eller att cykla or såna saker överhuvudtaget =P
Iallafall ska försöka fixa körkortet innan sommar '08 är slut, insha'Allah =)

Igår vad jag med nemo&sarre.. alltid lika kul att va med sötnosarna =P... vi utforska L-huset.. och någon hade fixat godis till hoss *haha lool*

Imorgon är det tenta för moi... mkt plugg 2night & imorron på morgonen / förmiddagen.. Tentan e på eftermiddagen.. It will go juust fine hopefully insha'Allah.. tentan e muntlig .. thats good.. då kan jag uttrycka mej mera and tell more =P





Byebye

Kommentarer
Nema säger:

oj Ayoo =p , Kör på helgen med honom, glöm ej att läsa på teorin då och då =p. Ska du fixa körkortet sommaren 08 måste du göra allt inom 3 månader, om du inte bokar teorin i may =S...men men, du kan at least köra =D that's good, so all u need is to open that boring book ;)

Oh den där godisen, ska tala om för dig, mådde verkligen inte bra av den =S, men den var gott =p

Lycka till med tentan, Jag har en stark känsla att du fixar det, speciellt muntligt, jepp det är din grej =p =D

2008-03-26 | 12:08:01
Emma säger:

Haha jaa det är fint. Men efter att ha bott där i 3 år så blir man lite trött på alla pundare och rånare och idioter. Men det är fint :D

2008-03-26 | 12:29:47
Bloggadress: http://theemmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback