..

btw vad tycker ni om bloggen nu,  har ändrat lite bakgrond å ny klocka ;)
istället för *kommentarer* har jag ändrat till *say what u think =)* hehe ser mycket trevligare ut.
och nu behöver ni inte skriva den där jobbiga koden om ni vill kommentera =D
har gjort så att min blogg ligger på Publishme.se... nooo freakin kood ;P

good morning

                  

God morgon =D .... Hur mår ni this beautiful summer morning??? Jag mår iallafall greaat and thats all that matters haha *lool* kidding =P

Kunde inte sova pga många saker ,,, mest för att solen, daaaaah ännu värre med ljusa gardiner.. well well idag ska städa min *garderob* det ligger massa kläder jag aldrig använder upp hängda .. what the heeck liksooom .. dom ska boort,,, Ska se till så att alla vår/sommar kläder får mer plats =P 

Heeejdååå,,, have a niiice day ... ska äta klart min frukost amigooooss ... ciaooo ciaaoo

one step closer to freedom

Skrev klart PM 2 idag, det skulle va inlämnat today=D ... well jag börja skriva den idag och skicka in den idag. jaanii vad hade ni förväntat er av mej ... är en sista minuten människa .. will alwayse be (eller inte??)
 
Jag gick till Uni för att kunna koncentrera mej.. här hemma finns det för mkt *temptations* haha .. Satt där 13,00 - 17,00  i den stora data salen i G-huset helt ensam haha lool.. men men jag fick grejen färdig skriven ;D
jag var sist att lämna g-huset hahah ..aja nu är det klaaaaaaaaaart =)

på bussen hem i stan såg jag att det va balen för Rbk,, haha vinka tiii alice från bussen, she had a nice green dress =P..


Anywayz my friends som sagt ONE STEP CLOSER TO FREEDOM ... åå med freedom menar jag *sommarlov*.. Har seminerie-"tenta" den 5:e och tenta den 7:e  ... sen är det byebye .. elleeer?? haha hoppas jag inte behöver göra om nåågot .. pallar inte =P

allooooora  ciiaooo ♥


hey u

har inte bloggat mkt late and it's simply couz I've got nothing to say hähäh =D

well idag var på sarina,, fick till wuc sen förbi stan (min bank =P) och sedan gick vi till vår gamla gymnasieskola.. dom har ändrat skolan total .. euuiii vilka färger assåå ... organt å grått.... stället såg ut som en ungdoms fängelse hahaah! Anywayz vi gick dit för att träffa vår gamla engelska lärare mr.lowe himself , sarre skulle lämna tillbaks en bok hon hade lånat ... han såg glad ut för att träffa oss i guess ,,,, ja å sarre gissar på att dom nya ungarna i skolan has taken all his enegry,, han såg trött ut..
Sen var dax att skiljas åt ... sarre ti körskolan å jag hem till oxiiiiiiiiiiii =P


Igår var jag i m-berg with mom... på bussen dit körde ingen annan än min körlärare .. haha såå looligt att tjata på mej att köra mer å skaffa körkortet innan sommaren är slut ... han ba *wallah haram om du inte tar körkortet i sommar, ayäään* hehe loolig snubbe .. men har rätt ... insha'Allah i will try

jag är sååå laaaaaaaaaaaaaat .... brode skriva mitt PM men orkar inte =/ ... ska ta en kaaaaaaaaaaaaalll dusch så att jag bli pigg å fokusera mej igen..!!


Men det är snart ... just nu sitter jag å njuter av en milkshake å kollar in massa onödiga bloggar å sidor på nätet .. Jaaag är ett hopplöst fall =/ hihih




mmmm det är så gott å refreshing =D


btw min data e pajad .,,,=( har fått låna en gamal hårdisk så länge


....

it doesn't make sense anymore =/

hoooome

äntligen hemma ... jäkla låång daag aassåå
Föreläsing på Uni var boring i början men blev allt mer intressant .. jag berätta om bland annat mitt kära lands matvanor haha palla skriva häär..

träffa fiiishy i Uni idag oxååå ...hahha hon ba *prata inte med mej* hahah det där ska jag aldrig glömma nemoo =P

sen vare off to Wuc matten å va med sarre där ... det va reptition som gällde.. alltså prov nästa vecka ya'll ... Sen tog vår koncentration slut å vi stack... promenera till slottet =) trevligt trevliigt


aja orka skriva meeer...

Heejdåå ... ska äta MAAAAAAAAAAT,,,soo hungryy !

gaaaaah

jäkla väder ... Kyla & regn

hmmmsss .. lägger till extra deppighet =/ ... have enough of that already =P... give me suuuuuuunshiine..

aja dax att börja sätta igång med PM 2 soon I guess.. 7-10 sidor ska va klara den 29:e maj ...

ciaociao

__________

sommar <3 ayaan = sant

shoohoooo kompis

jag klara av min muntliga tenta idag och har precis skrivit klart min del av PM arbetet =)..

Ska vila and do other stuff, sen ska träffa sarre vi ska till rudbeck å se om john lowe e där hehe ... then its of the nattmatten, that freakin place =P..

även om jag har gjort mycket idag, kan jag fortfarande inte andas ut.. har mkt kvar *daaaaah*

__________________________


livet e härligt just nu =)

A <3

...............


careless

jag har massa saker jag måste, och skriva om... =/  känner pressen and I dont like that.. Massa dieter och kost skiit ska jag kunna och skriva en hel del om ...


Imorgon åker jag och halva klassen från Uni till Grythyttan för laga och ÄTA mat all day hahah =D

btw det va trevligt å va med fishy & co a little today oxå.





byääääääääää byääääää =) .

shuuuhuu

lol börjande min måndag med att tvätta kläder imorse hehe...  bra start på dagen I have to say.


Höörni .. jag har funderat på att ta bort denna blogg å göra en annan ... Namneet är så fuuuuuuul ... Pr3cioous ?? Well well säger till när jag ska ändra ...


Anywayz have a nice day ... Nya vecka & nya tag ;D 


pressure release

aaaaaaaaaaaah sååå skööönt det känns, som om 1000000000 kg har tagis bort från mitt bröst .. Now I can breath, relax , chill and have fuuuuuuuuuun .. hahaha ... Jag lämnade in rapporten idag =P. Elven pages in total så it was good for a *small report* haha!



Btw today is/was a beautiful,,, har nu fått lite framtidstro igen =D


Have a nice time people.. I know I will ;D

     image29

this is the remix

sitter här å sista minuten pluggar.. skriver på en uppsats som ska vara inlämnad imorron... Den muntliga tentan igår gick åt freakin heeeeeeeeelveteee !! med andra ord I FAILED =/ hmmms,,, aja bara gö om i guess

anywayz va på stan med nema aka fishy igår.. trevligt trevligt... haha we meet an african dude from campus som tydligen hade följt efter oss hela dagen hahah lool =D .. men trevlig gubbe var han indeed...

allloooooraaaaaaaaa darliings.. I'm a dead niggah soon hahah.. CIIAOOOO

btw jag tog bort min lunar nyss... hehe efter 100 år ... ayoo is not a child/fjortis no moreeeee =P

____________________________________

this is not how I've planed things to be .