hey u

har inte bloggat mkt late and it's simply couz I've got nothing to say hähäh =D

well idag var på sarina,, fick till wuc sen förbi stan (min bank =P) och sedan gick vi till vår gamla gymnasieskola.. dom har ändrat skolan total .. euuiii vilka färger assåå ... organt å grått.... stället såg ut som en ungdoms fängelse hahaah! Anywayz vi gick dit för att träffa vår gamla engelska lärare mr.lowe himself , sarre skulle lämna tillbaks en bok hon hade lånat ... han såg glad ut för att träffa oss i guess ,,,, ja å sarre gissar på att dom nya ungarna i skolan has taken all his enegry,, han såg trött ut..
Sen var dax att skiljas åt ... sarre ti körskolan å jag hem till oxiiiiiiiiiiii =P


Igår var jag i m-berg with mom... på bussen dit körde ingen annan än min körlärare .. haha såå looligt att tjata på mej att köra mer å skaffa körkortet innan sommaren är slut ... han ba *wallah haram om du inte tar körkortet i sommar, ayäään* hehe loolig snubbe .. men har rätt ... insha'Allah i will try

jag är sååå laaaaaaaaaaaaaat .... brode skriva mitt PM men orkar inte =/ ... ska ta en kaaaaaaaaaaaaalll dusch så att jag bli pigg å fokusera mej igen..!!


Men det är snart ... just nu sitter jag å njuter av en milkshake å kollar in massa onödiga bloggar å sidor på nätet .. Jaaag är ett hopplöst fall =/ hihih




mmmm det är så gott å refreshing =D


btw min data e pajad .,,,=( har fått låna en gamal hårdisk så länge


Kommentarer
Nema säger:

hahaha "wallah häraam om du inte tar körkortet i sommar ayään" hahahahahahahah DET är sant. Jag som inte aldrig suttis bakom ratten o trampat på gasen kommer ta körkortet före än dig =p... Ayaan ayaan. always lat =p.. trevlig dag dock =D......

2008-05-29 | 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback