hoooome

äntligen hemma ... jäkla låång daag aassåå
Föreläsing på Uni var boring i början men blev allt mer intressant .. jag berätta om bland annat mitt kära lands matvanor haha palla skriva häär..

träffa fiiishy i Uni idag oxååå ...hahha hon ba *prata inte med mej* hahah det där ska jag aldrig glömma nemoo =P

sen vare off to Wuc matten å va med sarre där ... det va reptition som gällde.. alltså prov nästa vecka ya'll ... Sen tog vår koncentration slut å vi stack... promenera till slottet =) trevligt trevliigt


aja orka skriva meeer...

Heejdåå ... ska äta MAAAAAAAAAAT,,,soo hungryy !

Kommentarer
Nema säger:

hahah nej jag menar inte "prata inte med mig", du löjla dig när du snacka med vårt språk hehe det lät really weird o de där glodde like hell hehehe....inte så att jag skäms över nåt utan u where funny so jag ba "prata inte med mig"--> Prata inte med mig på detta viset hehe lol så ska det vara hahahahah...but we surly had had a great day!!

2008-05-20 | 18:23:11
sarina säger:

erkänn du åt bananer =P

2008-05-21 | 01:18:44
Nema säger:

hahahha ofcrouse she did...she is a true somalian lol HAHAHAHAHAH ...Det är gott med BANANRT =D..

2008-05-21 | 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback