4 dagars helg

juup .. lördag,söndag,måndag & idag tisdag .. har jag ej haaft lektiooner ... har levt som en pundare nu i 4 dagar .. haha lägger mej 01,00-tiden ,, soover dååligt ,, och äter massa skiit =/ gaaaah  .. baad ayaan ,,, veery bad ayaan =P

anywayz imorgon är det skoldax igen ..ska snart ut på lite bok-shopping .. ofcourse såå tänker inte kööpa alla 70000 böcker .. I mean come on den här kursen e 3 veckor lång .. i'm not retarded =P.. en bok verkar jätte bra .. och den e skriven på mitt älskliiiiiiiings språk engeeelska =D *Nursing Research*  typ den kosta aporx 340 .. och kanske den andra ocksåå Evidensbaserad Omvård 185, very cheap =P
Jag vet att jag kommer att gå ångest ifall jag kommer massa böcker som jag kommer att hitta i bara en gång typ... Learn that from my freshman year =P..

Btw haha ,, har ni sett .. Leende Guld Bruna Ögon , på svt ?? hahahahahah ett blatte dansband ... jag såg det för en kväll sen när jag sappa med tv-kontrollen.. föör roligt =P .. tydligen e det old stuff från 2007, but I never seen it before,, jag va ej någon TV-nörd nör jag bodde i öre, utan en data-nörd =P .. lool en av det roligaste jag har invadrar dansband .. orkah sitta här och skriva en freakin resenstion .. look it up on the internet your self =P



Hmmms va mer å tilllägga.. Jooo det bygger om lägenheterna brevid mej ...skönt att lämna the crib nu.. Allt jag e hör där motorsågar och spikande =/.
Och de har ej svarat mej om tillgodåräkning .... they better do it soon ,, så att jag kan komma å till öreee <3.. I guess att jag får svar soon.. skriver det på bloggen då.


Allora enough written for now.. have some reading, book shooping och food cooking to dooo =) ...

Ciiaoo ciiaooo

Don't Leave Me Icon                     You Can't Erase Icon                Never Give Up Icon

den sista *Never give on the things that makes you smile* so true !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback