ayoo goes dyslexi

hahahha sorry för mitt förra inlägg ... det lät så koonstiigt när sarre läst upp det för mej igår kväll haha =P
Bara så ni vet .. neeeej ! jag har inte svenska svårigheter, är inget svenska 2 offer =P har inga andra skrivsvårigheter .. hehehe skriva ba väldigt fort åå läser inte igenom allt sen.

aja låång skoldag idag .. hahah läraren ,, hon f*cka åt några studenter när vi satt i hel klass .. haha hon ville peka ,, men med fel finger .. hahaha =P.. guu va alla grava.


anywayz I had a long day ... will be heading back the the crib =)

allora ciao ciao <3


Kommentarer
sarina säger:

haha jag älskar när lärare gör bort sig =D

2008-11-17 | 20:21:01
Julias mobilhjälp! säger:

haha man skrattar gått åt lärare som är lite bakom flytet!

Snygg blogg förövrigt!

Hjälp mig gärna med mobilproblem :p

2008-11-17 | 20:27:23
Bloggadress: http://juliaalindblad.blogg.se/
mia säger:

hej! Fin blogg :)

2008-11-17 | 20:29:02
Bloggadress: http://iammia.blogg.se/
Nema säger:

hahaa Ayoo ayoo =p ... a jag lovar visst é det roigt när lärare gör bort sig in a funny way hihi. Ayo goes "HA-HA, u made fool of yourself" (in a nelson vocie)"





BIG LOVE

2008-11-17 | 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback