foggy sunday

woow what a fog det va tidigare .. som om stan var i rök =/ .. annars e det inte så kallt.

sitter i skolan, vi studenter kan vara här tills 24,00 =P såå jag sitter å läser lite ..och chattar med Habibah ♥, min söta internet bästis från gbg ;D .. hon e oxåå ssk student. her second year .. soo I can ask her advice =P


anywayz vet fortfarande inte exkat när jag kmr till Öreee .. men insha'Allah det e snaart ... saaknaar eer såå mkt .. nemoo&sarinaaa <3 .. Cant wait untill we reuniteee =D

hmmmmmmmms har inget mer å skriva ... Alloora Ciaooo <3 mina darliings

U keep my blogg alive *leeer* hehe


Kommentarer
Bibie säger:

hehe love u också gumman, självklartt fråga allt till 3 termien så kan jag hjälpa dig ahha men iten emr ahha... hoppas plugget går fint och önskar dig all lycka. o i love ur blogg.... ännu en studnet som bloggar udnerart sweetie....

mera av mina kommentarer lär det bli ehee

pussssssssssss

2008-11-09 | 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback