gillar inte rubriker =/

They Laugh Icon

hej sötnosar =)  snön giller kvar här .. and its really cold.. iallafall min *lilla* shopping igår gick bra ,, köpte en begie/gul kofta ,, i know låter like a ugly color , but ir looks kinda nice and hipp =P..
livet e rullar bra här borta alhamdulilah .. but I'm getting home sick ,, haha t.ex av att läsa era bloggar and phonecalls home =P .. och ett armband .. finally something that fits my skinny arm.. det blev ej något sko köp ... they didnt have anything good looking ,, so i left ,, shoeless =(
Imorgon är det redovisning av det vi gjorde i fredags ... och jag ska leta på that lady.. haha insha'Allah om jag orkar ta mej ur my bed,, hon brukar va där tidigt på morgonen .. sen försvinner hon .. men men det ska nog bra .. hoppas jag iaf ;)

got nothing else to write right now ... take care <3 .. ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback