I'm a Obama mama ;P

Wiihooo Obama har vunnit =P haha satt uppe och kolla på val-vakan på lite olika kanaler igår, mest roligast var all komedi från detta val.. Hahaha Saturday Night Live's sahra palin skämt fick mej att döö av graav,, haha .. Satt uppe till 02,55 igår natt, sen var jag tvungen att dra mej to the bed hade skola ju.
 Innan val-vakan satt jag och snacka med Sarina  i telefon,, hahaha that giirl <3 hon kan få mej att skratta. Pluus viiste ni att sarina, har en bra förmåga att få folk att sjönga i luren =P

Aja gick å la mej vid 3 igår kväll .. Jag kvar av ett sms av Nema kl 08,35 *Obama = President of USA!! Yeah baby*.. hehe Taack Nemoo för morgonrapporten <3

och sen nu ser jag ett sms från Sarina kl 13,24 *Det kommer att bli svårt att spela neger och president. Nu är presidenten faktiskt neger. Haha*

Hahhaha giiirls ni är bääst juu =D även när vi bord flera mil från varan e uppdated to eachother. på mobilen eller på våra bloggar.

Anywayz hade ny kurs idag .. lool vetenskaplig teori,, sååå tråkiigt och förvirrande .. hahaha sen skämde jag ut mej.. Bafrin ringde och jag hade .. fuulaste ringsignalen .. den här hamster *I'm soo inloove , you're sent from aboove* hahaha .. omg såå pinsamt,, åå lite rooligt.. Var tvugen att lägga på .. ska ringa henne sen ikväll och fråga how she is and why the heck she called me at that time =P.

Jag har tre veckor av HAARD CORE STUDYING to look forward too =/...

Well well I'm happy for Obama iaf, inte för att han e svart (hmms oki mulatt) .. Noope, det e för att han e en rolig snubbe..  Vi hoppas att deras ruttna utrikes politik blir bättre.. Istället för att bomba länder ,,så kan vi hoppas att dom lär sig att förhandla med resten av väärlden.. LOOL Ayoo goes politiker =P



Ciiaoo ciiiaaooo

Kommentarer
Nema säger:

hahaha Lägg dig i tid =p !! hehe jag var uppe vid halv 6 =S , kunde inte sova, å satt i titta på segern n his speach hehehe..tänkte faktiskt skicka sms då , men was too lazy to fetch the mob =p hahah eller hur, Sarres sms var för skön hahaha!!!

...o that's right, röstar ej på obama just because his is black =p =D , who are we kiddin, OF course we did, låååångt innerstinne :p

2008-11-05 | 15:45:51
sarina säger:

GO obama!! =D haha ayaan byt ringsignal. du borde ha " who let the dogs out!" hahaha

2008-11-06 | 00:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback