livet går vidare

så är det ju bara , eller hur ? life goes on =).  Har halv städat lägenheten idag, det blir jämnt så dammigt, vart kommer allt ifrån egentligen ??? hmms =/

anywayz har fortfarande inte fått reda på iaf jag har fått tillgodåräkning, dom är verkligens sega,, gick till hennes kontor , hon jag gav lappen till.. and she said, att det ej vart klart ännu... det samma med tentan som har inte rättat färdigt.. oooh they are so lazy .. Och så förväntar dom sig att vi ska top-presstera .

Taack så mkt för era varma kommentarer.. Your condolences made it all somewhat better .. Ni brudar är verkligen *When friends become family*. om ni förstår vad jag menar .... miss u all so much mina urtos ... Läängtar till jag kommer tillbaks till öreeet =)




miss it<3

Kommentarer
Nema säger:

HAHAHA Fett cool bild!! Saknar dig så mkt u have no Idea! Kärringar som ska fika för mkt istället att göra their frakin JOB, hur länge ska vi vänta på svaret liksom, asså Gud =P (min fjortis sida talar) lol =p <3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33 Love u baby

2008-11-21 | 21:22:50
Habibah säger:

är det bussarna i örebro? ehee nice... det krm gå fint gumman oroa dig inte!

2008-11-21 | 22:51:00
Bloggadress: http://thaakirah.devote.se
Ayoo säger:

juup det är det .. min hemma buss oxååå ;D

2008-11-22 | 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback