make it work



Vaccinations dax igen imorgon... måste extra vakna tidigt to get there in time .. 8,15 .. det ligger en rejääääl bit  bort från där jag bor .. det ska nog gå bra insha'Allah .. hehe jag började ju inte direkt grina förra gången =P ... det är efter värken som gör ont ... Tur att jag slapp TBC sprutan oxåå, like many of my classmates had to take ... Had had luck to be born in Somalia ;D haha där får barnet sprutan innan man får lämna sjukhuset with the kid =P ..

Anywayz försöker få en biljett hem .. men sas hemsida funkar inte =/ iaf studentbiljetten .. dom har lagt ut ett nummer ...får väl ringa dem tomorrow .. insha'Allah =)
P.S I'm not moving back to öre *yeeet* .. kmr bara å hälsar på this time .


I miss uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu so much that it huurtzzzzzzzzzzzz <3

byebye

Kommentarer
Habibah säger:

nice.. ska du plugga i örebro nu?

grattis att du klara tentan..geuss what? vi kan inte få mer än G...så alla siktar på G haham roligt...annasr whats cracking?

2008-11-26 | 17:12:37
Bloggadress: http://www.thaakirah.devote.se/
Nema säger:

2008-11-26 | 18:05:13
Nema säger:

lol var så excited att skicka iväg kommentar som jag inte skrivit nåt på =p.. Lr hur tur att att man är född i the S country =p. Jag hade precis fått min sista dos förra månaden, =D , skönt att ej bli stucken igen (inte för att skrämmas men :p). Men när ska du dra tillbaka till Å-land då hade du tänkt? =/ är kursen inte slut än lr? Lr väntar svar från VHS???? hahah mer nyfiken o energisk än vad du själv är hahah. <3<3<3<3<3<3

2008-11-26 | 18:09:13
sarina säger:

WE ARE HERE WAITING FOR YOU =D

2008-11-27 | 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback