Ohhh I'm good , I'm goood ;D

hahah *loool* .. excuse me för den töntiga rubriken ... But I'm freaaakin happy ..

Såå min dag i skolan började med TENTA-skriving .. gaaah =/ ,, skrev klart den .. skrev det jag kunde ,, the rest is not in my hands now !!! vetenskapligteori .. thats not a easy thing to study =/

anywayz när jag väl skrev klart tentan,, stack jag till datasalen .. me and some classmates .. checka mail and stuff ... det stod att omvårdnad tenta var färdig rättat.... Skynda mej upp för alla trappa .. längst upp där sitter the ladys som lämnar ut tentor and stuff... Fiick men tenta .. jag fick G ( should I be happy ??) .. fick 34 p ... two point away från VG . gaaaah oooh whyyy?? hatar när man är så nära och man ändå inte når det .. Heheh men men men alhamdulilah =D i guess att jag får va nöjd .. I mean det va en tenta med konstiga frågor ..Anywayz dear classmate and favorite *work-together* partner Siw fick endast 0,5 points away from Vg .. aouuch det är suurt =P
We also got the group essay back ... som vii oxååå klara av galaant =D fick behövde inte komplitera ett sk***t .. hahaha sooo relifed ;D.. we owneed it =p

and third and laast good news for the daay .. jag fick kursen tillgodåräknaaaaaaad ;D *wiihoo**...

I can now gladly tell, you'll be seeing a face that you are familiar with in öreeeeebro .. next week ... Guess whoo ?? .XXXXXX XXXX ?? hahah.. Eller aah .. kanske dåå ... It depends if that person, can find a flight or transportation home =P

Well orkar inte skriva nåå mer för idaag .... ciao ciao .. miss u and looove u all .. cant wait att se er igeen <3

I Love Being Right Icon  Path of Destiny Icon

Kommentarer
Nema säger:

That's the best day ever ju AHHHHHHHH (jag skriver för mig själv just nu av glädje, synd att ingen kan dela med mig). Jalla leta efter flyg, fyfan I'm soo happy for u n us =p heheheh. Och det där med tentan, I FEEL U BIG TIME =p, det är fett jobbigt, men samtidigt skönt att ha avklarat tentan =D. GO AYOO, see how smart u are =D =D =D

2008-11-26 | 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback