snooooow and shopping




My looooooord ,, va det har snöat =D sen i tidigt i morse och nu är det typ 1 dm snö ute ,, plus det snöar fortfarande ,, hehe very coozy .. Det är sån här fin och fast snööö .. hela staden blir såå mysiigt i hela staden .. ni borde se sötnosar =D masha'Allah ;D this is great ... Bergen runt om stan är oxåå helt vita nu =P ..
Anywayz ska dra mej in på stan nu .. ska shoppa lite =P .. såg en jätte fin kofta igår på Vera Moda, ska köpa den om den finns kvar ,, sen new  shoes for the winter .. and other things ... we not spend a little cash now that I got some ?? .. Mommy skickade pengar till mej nu i veckan ... åå sen sa Khadra att hon oxåå ska skicka pengar till mej ... jag är ett birdrag baarn hahaha =P.. om ni vill kan ni oxååå skicka pengar till mej .. haha fråga bara efter mitt kontonummer , then I'll ge give it to U =P *lol*.. Nää nu e jag för lolig i mitt skrivande ,,, How life för er där nere i sööder ??
I miss u soo muuch  <3 .. på måndag ska jag fråga ifall mitt besked har kommit in ... och om jag kommer till öreee,, at the end of this month =)

Men men kan inte sitta här anymore ... all the stores are waiting ;D

Ciao ciao bellas <3

Kommentarer
Nema säger:

Snööö visst kan det vara mysigt att sitta innomhus och dricka varmt choklad , men slasket blir dt sen inte riktig höjdare direkt, don't u agree :p unless man bor där bilar o massa shit utsläpp inte finns i närheten, sweet nature !!!



ohh shoppa behöver jag vekligen göra. I need new winter shoes as well o en ny jacka vill jag också ha

2008-11-15 | 18:34:00
Bibie säger:

masha allah redan smöööö

oh...här i GBg drömamr man typ om snöö men noppe inte ens en liten flingha har vi :(

hur e dt annasr gumman?

haha ser att du är på hugget att åka tebax till öre.....

2008-11-15 | 19:38:23
Bloggadress: http://bibie.devote.se/
sarina säger:

omg ayaan akta så att du inte ramlar! vill ju inte att du ska gå av =D. men fyfan snö redan. ush här regnar det ju bara..börjar bli förskyld juh!. yaay for shopping! =D har du inte kamera så du kan ta kort på dig själv?

2008-11-16 | 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback