the bill

ska betela min hyresräkning nu .. så att jag får det gjort och icke glömmer det =)

Btw imorse vilken struggle det va att ta mej till vaccin stället ... Det va halkigt över allt ... det hade va mkt snö ..och under fanns hidden dangerous ice ... 07,45 började jag gå hemifrån .. has I told all of u .. den här staden här värsta backarna över allt.. Anywayz det snöade hela tiden under tiden jag gick ... Fick fettaste snöflingorna i ögonen hela tiden medan jag försökte ta mej uppför de barnta backarna (hmms more like mountins).. Tänkte hela tiden på att halka och slå ut tänderna .. haha jag va nära på att krya på alla fyra eftersom det va så halkigt för en uppförsbacke =P som tur I never did that hahah =P.. Kom fram till stället .. heelt svettig (hade på mej största tjock tröjan plus tröja under, halsduk, mössa över sjalen and on top of that jackluvan på huve oxåå) hehe snacka om inte vilja frysa =P .. Som tur e va jag inte den ända heavy dressed .. en annan classmate från gbg hade oxåå lager av kläder .. haha hello we are used to weather in  norrland =P.. At last fick jag min freakin spruta ,, som gjorde ont , men jag överlevde .. Got a ride back to school from dear siw gick a native övikare, she nows this town better then anyone else  =)



Oh yeah , föresten jag har fixat tickets home .. see yaaaaaaaaah theeen ,, hopefully  ;). Sarinos I wont make in time to your b-day .. men men vi kan ta ett efterskotts thing ?? =D
ciao ciao

Kommentarer
Nema säger:

hihi Ayo, ser att du är trött, lite svårt att få ett sammanhängande text, welcome to my world too =D, orka läsa igenom det man skrivit =p.....snön är borta här i Öre =) , tur har du din lilla norrläning =D ......när kommer du då? ge oss datum, tid så att jag kan störa dig så fort du sätter första fotsteget i Örebro =p <3<3<3<3

2008-11-27 | 17:58:05
Nilo säger:

aww darling dina ord värmer verkligen inombords <33 du har nog rätt... it will all be okey in time. freakin' 20 års kris hahaa=P

2008-11-27 | 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback