fresh start

nu har jag precis avslutat min skoldag .. ska hem å äta frukost .. vilket jag ej hann göra imorse =P


det va jätte kul å komma tillbaks ..loooool vi skratta hela tiiden när alla berätta om deras praktikplatser .. hahaha en berätta att de hade en snuskgubbe på hennes ställe som klappa dem i stjärten and so on ,, hahaha tur att man slapp ett sånt ställe..

sen efteråt har vi suttit i bibblan nu jag å en anna .. snacka ihop oss om hur vi ska skriva vårt arbete ...
Imorgon är det rullning med föreläsningar... allt ee goodiie goodiiee foor now ..

ska hem å börja tenta plugga fooor real now

allora hur har ni deet ii öreeeeet ??


Loootz of loove .. miss ya'll .. ses i december ( nov ?) insha'Allah =D

ciiaoo

Kommentarer
Nema säger:

haha no old man will tuch(spank =p) Ayaan's behind haha lol, tur att du slapp sånt, eller :p ? haha ..anyways, skönt att få höra att ni är klara med praktiken o att det har gått bra =). Och flickan lilla, mamsen är inte med dig...så skippa inte frukosten !! <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-10-20 | 19:17:13
sarina säger:

ooh noo hitta du ingen rik gammling som har fantasier om somalie flickor som du kunde använda? synd för dig =P haha...ooh har du hittat en ny anna? =D. lucky you att du har möjligheten att dra ut och köpa tårta!! vad för slags köpte du? =D



love you! miss you, come back soon!

2008-10-21 | 14:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback