mission impossible, dooooone

Äntliiiigen är vi fääärdiga med rapporten ... jag å en annan klasskompis har suttit med det här ett par dagar nu .. and tooday är det finally dooone .. alhamdulilah =D

nu är det *bara* tenta plugg kvaar .. haha lool.

Såå min sötnosar hur går plugget för er ?? dear nimcooooo hur går tenta pluggandet?? sarre dej vet jag att du inte har skola föräns på fredag =D

saknar er ,, såååååååååå mycket .. det börjar låta tjatitgt skriver det i varje inlägg ..

Urtos of Örebro unite ... ( i december) insha'Allah =D

allora ciiaooo <3










Kommentarer
Nema säger:

nej låte ej tjatigt, vi räknar dagarna, t.o.m timmarna som går =p we miss AYOO =D ...tenta plugget går det bra, jag gör mitt bästa sen får jag se hur det blir på fredag eftermiddag =S....annars är det bara bra, förutom freakin kylan =S

2008-10-29 | 16:38:47
sarina säger:

vilket datum i december skulle du komma?

2008-10-30 | 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback