multi-tasking

deeet måste jag lära mej.. har så mkt att göraaaaaaaa ! the art of multi-task ... det klara inte jag helt enkelt haha someone help meeee !

idag träffade jag min handledare .. hehe gjorde finally ett gott intryck på henne ;D *yeey goo ayoo , goo ayoo* . senaste möte kom jag försent haha lol ... Men idag jag var pigg & glad ,, och jag hade gjort alla läxor and soo on.

Träffa även två av min klasskamrater på deras avdelning .. de jobba idag .. haha poor dem.. det va kul å se & prata med dem iallafall.
På lördag ska jag & klasskamrat plugga .. det e daax att vi börjar .. we've got soo much to write

annars livet e bra *alhamdulilah* cant complain =D

Jag kommer tillbaks till Öreeet soon ;D och hälsar på ... i slutet av november



Love and miss ya'll sååååå sjukt mkt ..  Btw mina söta urtos för går det för er i öres Uni,, bra hoppas jag??

Aja Ciiaooo.. älskar er, men det vet ni redan ;D

Kommentarer
Nema säger:

Ayo är i tid ...yay improvement haha =D !! Det går bra för mig iaf, behöver bara 30 timmar per dyng =p..... U really love us :o ?! Ok, Love u back then, I guess hahah =p 3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-10-06 | 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback