niiicee daay =) med rollspel hehe

vi hade våra rollspel idag .. haha jätte roooliigt .. våran grupp va bääst (oh yes i mean it, öveeeerlägset LOOL hehe) vi blev ofcourse GODKÄNDA .. och det va kul att se på resten av halv klassen

Nu har jag skrivit ut tillgodåräknande papper till fysiologi kursen .. sååå att jag kan komma ååå hälsa eeerr <3 annars måste va kvar till januari =(

they better accept my old course *sooooov med ett öga öppet, otherwise* haha .. jag e lite sent ute nu .. men what ever ,, en annan tjej lämna in sitt papper igår

Btw det snöa lite ,, men det försvann rätt snabb ... ooh va jag vart glad för det =D

anywayz honies gotta gooo ... had a loong daay ..LÖÖÖVEEE <3

Kommentarer
Nema säger:

Hoppas de tillgoderäknar skiten!!! We want Ayo to come here. =D Jag glömmer aldrig den där dagen, när du berätta att du skulle flytta....tog mig dagar att fatta att det händer på riktigt!! Svårt att tänka sig, att nån av mina urtos skall lämna mig/oss..haha men vi kommmer ses igen förr eller senare så =D...love ya

2008-10-28 | 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback