sorry I cant save your life

gaaaaaah måååste göra om HRL (hjärt-lungräddning) imorgon .. haha jag kunde inte liva upp min docka ordentligt LOOL...  jag ska träna på *rythmen* när jag står där med händerna över bröstkorgen .. andning was good .. i could give some aiir ;)

imorgon ska jag ääga på dooockan ... I'm a liiife saaver baaaaby (hmms in my mind at least =P)

hur har er dag vaariit ??

// Muuuch looove <3

______________



Freakin CPR doll ... tror jag bröt alla ben på min ena hand .. när jag gjorde övningen **aauuucch** .. Juup I sad it .. läraren gav mej en av dockorna som jag fick ta hem .. haha den e uppblåsbaaaar =P

Well ikväll blir det mej & dock .hahaha ;d imorgon gäller det igeeen

Byebye

Kommentarer
sarina säger:

HAHAHHAHAH omg ayaan du och en uppblåsbar docka kan misstolkas stort!!! hahahah but im glad you finally found what you want to do! and you seem to be good at it!. nya carla!

2008-10-23 | 13:05:29
Nema säger:

hihihi eller hur =p ...haha ayo kommer du ihåg när du skulle förklara, jag tog på dockan hahah u did what =p. Ja men, jag förstår dig, du kan bli ensam hemma så =p.......När Ayaan har räddan mitt liv, så måste någon rädda hennes stackars hand =p, jag svär det är sant...mini-Anna = cp docka

2008-10-23 | 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback