vinter tid =) oh yeah

viinter (höst?) tiid everyboody .. wiihooo snurra klock slaget tillbaks en timma .. aaah såå sköönt det blir för oss alla lazy asses där ute .. men inte för alla er morgonpigga .. haha *lool*

och Wu (if it is really U från gymnasiet) din kommentar ..  jaa , jag älskar dej , dont u know that ?? haha lool ;P

anywayz det regna like h*ll helg igår .. men nu e solen uppe ... e här i skolan en stund .. since i dont have any internet att home =P . ska läsa en rapport om Maslow  , som har med sjukvård att göö .. såå boriing..

ska kolla runt stan and buy stuff .. then head back home.

vaaad gör ni i Närkeeee dåå på en söndag som denna ??? =P

muuuch luuuuuuuuuveeeee ,, ciao ciao


Kommentarer
nilo säger:

aww thank you darling:)ja det är kul när det går bra men man får kämpa för det :) KRAM!

2008-10-26 | 15:45:54
Anonym säger:

vad duktig du är ayoo och pluggar på heligen ocskå! oj oj oj någon är ambitous! trodde aldrig=P haha kommer du ihåg i gymnasiet när du typ inte palla göra nåt. and look at you now! you have come a long way! im proud of you! =D.



idag ( söndag) va jag hos mina föräldrar på middag, ( som jag gör varje söndag). det va trevligt och gott! haha



love you <3 ps. eew älskar du wu =P

2008-10-27 | 01:04:32
Nema säger:

HAHAH Ayooo !! YEah We are proud of u AYOO !!

Mehh vad taskigt =p...Ayo har alltid haft lovely feelings for Wu =p eller hur Ayaan!! Nu kan hon äntligen tala ut om det hahahaha <3<3<3

2008-10-27 | 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback