inlägg 2

har avslutat min lektion i filosofi & hälsa .. är här i bibliotektet för att lämna tillbaks bok och checka internet ;)
anywayz vi snacka religioner .. hehe tänkte mej som en liten föreläsare när vi diskutera Islam <3 hehe .. fick förklara things (a) hähäh *lol* .. som t.ex. att RAMADAN ÄR NUU =D

har hört att det regnar i öre?? true ?? här i norrland är det iallafall sooligt in my city..

åååååhhh va jag saknar er .. haha börjar låta desperat nu .. skriver det i varende inlägg .. men det e sant ... vill ej svära det e ramadan .. f*rih*lvte flytta hit tjejer =P

Åh bay da way . fasten här e typ plus 20 min =P hungra till extra *lol*

lol aja måste dra ... kan tala om att jag minskat/skärt ner mitt internet beroende till 90 % ..

byebye

Kommentarer
sarina säger:

vi saknar dig ocskå!! aa ush här regnar det förfullt. det låter som du lever i paradiset av sverige =P. vad gör du nu när 90% av det som tog upp din tid är borta =P. vad gör du om dagarna kvinna?!

2008-09-08 | 19:41:24
Nema säger:

oh Ayaaan saknar dig MUCH MUCH ..no words for that =P. Vad bra, lär norrlänningaran what Islam is abt hehe =p, after all vi rocka ju på ramadan/biologi-redovisningen =D...Här regnar dt som F*n, u hae no idea.kom hem genom blöt o grining plus att man fastar,,,så nema hade den där extra "nema-murder killing -look" haha lol. MEn men, vi får höras snart, I call u på min rast breaks...svara the damn phone :p hihi ...<3

2008-09-08 | 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback