monday

heeeeeeeeeyaan söötsaaaar <3

Guess who som har fått en ny kompis ?? Jaaag !!! Min polare heter TV hehe köpte en i fredags... What the heck om det finns kabel-tv i lägenheten why not use it ?? Hehe men internet finns ej =(

Jag va inne på msn nyss ... för första gngen since i left örebro =/ igen va inne .. hehe men men


jag saknar er galet mkt ... läste era bloggar nyss .... åååååhh mina bruder ... nema& sarre <3

fishy lycka till med körningen .. å sarina lycka till med allt and U know what hehe =D .. Btw fina nostalgic bilder på din blogg ... håller på grinar snart =/
å nilo ha så kul i gbg :D

aja måste sprinag ivägen till lektion börjar 13,00

älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback