random

kom lite försent idag på praktik platsen typ 10 minuter ,, men det gjorde inget ,,, det var så freakin svårt att hitta dit haha åå jag morgontrött .. och min *riktiga* nurse handledare  var inte äns där idag ., i got the wear other cloth that wear not so nice haha .. red top and white pants .. it where their scrubs .. men imorgon ska jag välja ut ett par finare .. minnsan !! ;D haha

ajja första dagen gick suuuper braaa =D min handledare ,, asså hon the lady jag gick med var från örebro.. haha what a random world haha *lool* .. och hennes dotter åkte till örebro för att plugga .. *lool*
alla var jätte trevliga förutom en ... ;P eeh annars e allting okej I gueesss...
Arbetstiderna suuckz .. måste prova på kväll sometimes oxåå =/ orkaaah ... till 21,00 or 21,30 .. dont wanna .. but im gonna ,, cuz i have too



I'M SOOO FREAKIIIN HOME SICK,, HAHA NEVER COULD I THOUGH THAT I COULD ACTUALLY MISS ÖREE hahaha.hfjdghjfdghfjdghfjkhj hhahaha gaaaaaaah *lool*

Imorgon är det Eid the way many has predicted... Eid Mubarak

// Love,, ayoo från skogsbergen <3

Kommentarer
Nema säger:

haha Ayaan....varför är jag inte supreised att du kom sen till din första praktik plats hahaha,,jag t.o.m förvarna dig (läs de gamla bloggen) hahaha. Lazy unge, du skall bli nurse, måste ta hand om oss ju =p =D ......neh tiden kommer att gå så fort..ramadanen är ju slut ju..o Eiden är ju här...så snart kommer du till Cp-Örebro =p <3<3<3

2008-09-29 | 22:10:48
sarina säger:

aaaw we miss you too ayaan!! you belong here with us! men vad bra att det går bra för dig, synd att det är dåliga tider =/ men som sagt man gör det man måste =). tack för komentaren på min mini novell of my life haha love you <3

2008-09-29 | 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback