this suckz

jag kom till skolan med värsta farten .. klockan var då fem i tio ... ååh när jag kmr till skolan ser jag massa ppl i dont know .. sen jag ser på schemat .. ååh guess what .. jag börjar 10,30 =/ gaaah wanna die

anywayz tog tiden nu för att checka blogg n stuff =P


joo söötnosar .. sarre fråga vad jag gör under dagarna ??
Well jag går hem å läser saker . tittar på tv och umgås med min mamma <3 som snart ska lämna meej ='( ...

vi går ut å promenerar  i den bergstad .. hehe det e sveriges san fransisco .. värsta mega backar för att ta sej runt stan .. åå det e en jätte fin hamn här .. mkt vatten & skog =P fast det e i *city* haha.
Det e alltid varmt .. i går var det + 18 grader å sol =D får se hur vädret blir idag =P


längtar tills jag kommer till öre , då jag får hänga ruunt med er igen .... ska söka snart in till öre ,, and hopefully blir jag antagen :D

byebye URTOOOS (hade nästan glömt jag bruka kalla er haha)

Kommentarer
Nema säger:

URTOOOO haha våga glöm det där =p .. fan vad jobbigt, jag vet hur det känns, stressa i frekin onödan hehe =S. Ja mamsen lämnar dig snart, nu får du ta hand om dig vänner lilla =p. Hoppas du kommer in här i öre iaf....=D

2008-09-09 | 16:39:12
nilo säger:

aw tack gumman ::) det var verkligen kul. hoppas du har det bra där uppe :) men örebro är inte sig likt utan ayaan här :) <3

2008-09-11 | 11:56:07
Bloggadress: http://nilossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback