stressfuuuuulll week =/

som är nästan slut !

i måndags long day at Un , gjorde även personlighets test som några psyokologstudenter hade ordnaaat .. ska bli intressaant åå fåå veta vilken *personlig* jag har enliigt doom
tisdags Uni föreläsningar om trååkiiga psyyk snubbar åå deras teorier .. När jag kommer hem .. found out that my grand mother fell ,, soo I spent many hours at the ER .. men det va inga skador or any major injuries . alhamdulilah =)
igår onsdaags . skulle ha föreläsning på morgonen .. men ska skipa .. for a drivingslesson ...
idaag föreläsningar .. hehe vi (me n my classmate) såååg fiiishy åå hennes bio-med crew .. roliga tyyper .. taalkiin about saalmoonella when I'm eating a chiiicken sandwiich =P haha

såå imorgon fredag insha'Allah .... sjäälvstuudiier .. jaaaag ligger efter liikeee h*ll !!!!!!!! har inte pluggat ett p*ss .. gaaaaaaaah .......... även om jag tycker att ämnet är somewhaat boooriing .. i need to dig into the boooks =/ .. otherwise if U for the hela kursen .. and I dont want that

allooora ciiiiaoo its gettiiing laaaaaaaaate

jag behöver ett låååååååååååååååååångt sommarloov boort från unii :)

Kommentarer
nema säger:

Det kommer snart, sommarlovet. Det behöver jag också, den sista kraften till sista kursen/tentan . Och ett sommarjobb skulle sitta perfekt (=money) =p.

Hhaha jag fattar ej hur vi (eller inte jag) kom in på sarmonella =S haha, men din sandwich var RIKTIGT gott! Stay in focus, snart har vi lov till Semptember =p

2009-04-18 | 21:42:49
Anonym säger:

oh söööööööööt håll ut det är bara några veckor kvar till lovet insha allah... så breath in and breath out o så tar vi det på svenska andas ut o andas in hehe..jag är också groovt less på plugget men hoppet är ej ute hahah.. hahha o man säger skolan är frivillig muhahah

löve joo..tänk på annat o njut av solen..(glöm tentan som närmar sig om du har en9 hahah där påminnde jag dig om den hihi puss

2009-04-24 | 13:45:57
Habibah säger:

oh söööööööööt håll ut det är bara några veckor kvar till lovet insha allah... så breath in and breath out o så tar vi det på svenska andas ut o andas in hehe..jag är också groovt less på plugget men hoppet är ej ute hahah.. hahha o man säger skolan är frivillig muhahah

löve joo..tänk på annat o njut av solen..(glöm tentan som närmar sig om du har en9 hahah där påminnde jag dig om den hihi puss



obs..glömde skriva mitt namn haha

2009-04-24 | 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback