back 2 school ?

aah det kan man sägaa =P lool . jag satte min fot i Uni dag since the last day på förre terminen . jag plugga med en klass kompis . snacka om att jag kände mej BEHIND lol. jag hatar åå plugga med folk när jag ej e på läst. men gick bra . plus det va jätte treevliigt åå träffa a class mate again

the reason joo . igår jag vart sjuuk like hell =/ . jah höll på åå svimma . plus jag spyde när jag va på jobbet, så jag fick dra hem . åå det va inte lätt att ta mej hem . men det blev bättre igår kväll . ALHAMDULILAH

har inte plugga ett  smacka hela sommaren. the other girl jag plugga med idag har bara jobbat under juli. så hon har pluggat en massa nu i denna månad.
why the heeck . jag gick jag med på att jobba hela sommaren ? yeaaah to get the job and get paid =P. dom ringde mej från jobbet . å fråga om jag kunde jobba på fredagen . and yes i can .. jag e ju bättre nu. plus hela helgen . sönda my last daay .. ooh gonna miss them =P

allora bloggar some other time. ciao <3

Kommentarer
Nema säger:

OMG poor gumman hoppas du blir mycket bättre, krya på dig <3 Duktig av dig att plugga. jag som har haft mer ledighet än dig har inte ens börjat haha (ångest pussst) snart är det ramadan....but what the heck vi kommer fixa inshallah !!! So Go us lol !

2009-08-13 | 19:59:21
Ur Mentor :P säger:

VAAAAH? HAR UNI REDAN BÖRJAT för dig? JAG BÖRJAR DEN 25: E HAHA TASKIG JAG ÄR :) men oooh hoppas du har det gött nu o är redo för ännu ett år fullt med sprutor o blod haha just kiddin...

2009-08-14 | 01:20:00
Bloggadress: http://ssk-studentinna.devote.se
Anonym säger:

But insha Allah du krm klara det lika fint som i år :) don´t worry insha allah.. Må Allah göra dig frisk också babe/ din mentor igen

2009-08-14 | 01:21:27
sarina säger:

maybe you got sick because you got some feces bakteria in you from whiping asses all day =P. But im glad your better! dont worry about school, just put down the time you need to. I miss you guys!



<3

2009-08-16 | 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback