HEEY AUGUUSTIII

så det är första augusti idag .. det betyder .. 16 dagar kvar av jobbet . yeeeeey .. its killing me the job . känns som om jag bor där nästan haha. men alhamdulilah its all gooood. jag & de inneboende är hooomiies nuu ;D

jaaaaaaa vad har hänt lately i ayoos liiive ? well not much, jobbat som en galning går vikarie för en som har ett HELTIDs schema =/ .. och så har jag TACKAT NEJ till den där kursen .. jag pallar inte att plugga over tiime =P not my thing . eller iallafall inte denna termin ! det kmr bli för mkt . med praktiken and all

och mina urtos ? jaaaaaaa i have no idea vart dom håller hus .. fishy is out on the roads . å sarre e med sina kussar, she is moving soon i guess . och froggy ? i have no ideaa vad kvinnan göör
anywaayz tjeejoor i miss u all

nu så kanske de flesta har tröttnat åå kolla in här i min blogg . since i never blog . hehe men det ska förändras .. ska blogga 24/7 från å med nuu

muuch luuve .. gotta be at work . kvart i tre idaag . allora ciao <3


my liiife ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback