en bra start på veckan



just came home ! lång dag på Uni, men däremot en vääliigt bra daag =) .. började med att jag kom försent på morgonen hela 20 minuter , hehe men it was cool .. because I werent the only one .. haha det kändes sköönt att andra oxåå gick igenom dörren dåå,, slipper man lärarens & alla andra studenters blick on U alone =P
Jag var duktig made some food for myself .. Det va assmkt på föreläsning på morgonen ,, efter lunch var det ej så mkt ... vi fick sluta tidigare. en hel timme tidigare ... klockan tvåååååååå =)

Then satt miss tawar utanför föreläsningssalen å vänta på mej,, haha hon ringde mitt i lektion, haha it was soo fuun.. Sen gick vi vidare till bibloteket åå plugga ,, I studied some medicin homework and she did her economy homework ;D hehe det va kuul att va med henne ,, i missed her .. biblan i skolan är någon typ av mötesplats wallah =P .. både utanför vid cafet and inside .. hehe saw some people i knew!


efter Uni gick jag till stan och bräände pengaar hehe lool ,, it was such long time agoo i spended money .. anywayz it was still sale down town.
Handla some new cloothes till garderoben =P, ... tre nya tröjor (toppar??) och ett nagellack ... heheh har inte köpt ett nagellack since jag var 14 år(jaaa på allvaar) haha ..  buut det va miiiinsta *flaskan* det kanske är 1 mililiter i den haha =P


Men imorgon slutar jag 17,00 ,, heheh jag kolla fel på schemaaat =P

and if i'm luuuuck så kanske jag får se the urtooos in Uni , imorgooon ?? elleeeer?? Det va agees since I saw those to ladies..!

Alloraaaaaaa ciao ciao .. i'm gonna change into something more comfy and eat my all time favorite diish --> paasta <3

baaybaaay !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback