ooh whyy ??



vrf kan jag inte gå med skor i klaaack ... jag har ett par svarta *boots* som jag köpte för 2 år sedan .. och every since har jag användt dem maybe 4 times .. gaaah ,, det soorliga (patetiskaa =P) är att dom inte äns är så hiiigh heels av sig .. haha typ bara 5 cm maybe 7 cm höögst ... anywayz de ligger åå samlar damm numera =/.. waste of mooney

jag får så ont i tårn som pressas ner ,, och knänaa ,, and I always end up walking like a freak of nature =P

så fort all snö har smält och gruset är borta från marken .. then I will train .. baby steps U know hehe ;)

until then i will roll in my black sneakers ,, low and nice =)

just nu sitter jag i mitt mörka kök och äter choklad kakor .. ska in i mitt rum å städa .. and refresh my mind with knowlegde .. har seminarie next week.. I want to speak a loot .. haha soo I have to read a lot , haha inorder to have something to say ;D

Insha'Allah next time .. ska jag spendera mer tid på Uni ,, inte bara fly hem så fort min föreläsning / seminarie är sluut .. like i used to .. Nu ska jag va i skolan mera .. plugga med andra studenter in the class .. och the *urtoos* =P använda mej mer uttav bibblan . vara mer social . haha jag kan inte leva i min egen väärld forever ,, även om jag såå gärna vill =P iblaand hehe..
I have to make more contacts with my class mates ,, som är över 100 pers haha .. good luuck ayoo =P .. ska väl försöka säga *hej* .. loool i only recognize like 5 % of them haha =P .. ajaaa men det ska väl gå braa .. ska juuu gåå med dem tills 2011 (insha'Allah) .. I have plenty of time to get to know them haha =P



allooora ciiiaaoo ciiaaoo ;D / muuch luuuve

Kommentarer
asi säger:

Gumman that aint nothing, jag kan inte ens gå vanligt i 3 cm klackar som endast ska låta men som egentligen inte ens e klack awkward i know! :(

Kan knappt gå i vanliga skor xD hähä.

e man klumpig av sig så e man, de ligger lixom i min natur x)

2009-02-09 | 19:22:06
Bloggadress: http://www.mystique.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback