söndags ångest

såå typiiskt .. skola imorgon . och jag har inte pluggat det jag tänkte plugga =/  well imorgon kmr det bli en otrooliig låång dag på Uni ... från klockan 10,15 (hmms nytt system där man alltid börjar kvart över hehe) till 17,00  . gaaaah .. wanna diee ?? lång föreläsning on the morning and then a Lab and the end of the day !!

Nu gäller det att inte vara laat eller igonerara kunskap because jag tycker det e oviiktiigt ... nu måste jag kunna ALLT , ska suuga åt mej kunskap ,, like a spoonge ;D.. My goooosh den kunskap jag får nu ska jag juu sen använda i ett yrkeee =/ .. that scarse me aloot =P .. gotta bee proffsionell from now on ;)

imorgon är det matlåda som gäller dåå... låång time a agoo .. sist va norrland i used my food*box* hehe =P

idag var jag förbi Ikea och handla en svääng oxåå .. some basic home stuff ...  ajjaaa söndagen är ej sluut ... hinner göra mkt i guess .. like studyiing (+??) ... yeaaah !!


ciaooo ..



så här ska jag packa min lunchbox imorgon ?? kaaanskee ;D hahaha *noot*
____________________________________________________________________

You're sad ?? Go and buy a Happy Meal !

Kommentarer
Nema säger:

I remember när du sa till mig att du inte var lika lat när du var i Norrland.....girl what's the issue, vad gör du när du är hemma egentligen som gör dig så lat ????? I'll find that out someday mohahah, be prepared nigga =p.......BÖRJA PLUGGA !! vi kan sitta i biblan om du har svårt att plugga hemma =D ;)

2009-02-01 | 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback