today

jag kom nyss hem från Mberg ,, went ova there with mom .. we bought some kitchen *stuff* hehe and a other thiings

fick brev från Uni ,, nu efter 100 år =P är beslutet om min tillgodåräkning klaar daaah ;D .. efter min tenta (som jag knappt har pluggat till =/) nu på fredag ... its nooooooooooo more Uniii fooor me ;D *yeeey* .. well njaaaa ledig i typ 4 veckor .. sen äre tillbaks till skolbänken ..
Anywayz det är sooft åå veta att min tillgodåräkning e klaaar ;D ... 19,5 hp jag läste vid Umeå Uni fick jag 3 kurser värda 24 hp tillgodåräknade häär .. ohh yeeeaaah ;D

sooo hungaarrryy .. need food now .. then of to the desk and so some reading :d

imorron träffa the urtooos i Uniii ;D yeeey


caiocaiooo muuch loove <3




Btw äre inte bara soooo freaakin beautiful när det e snö ute och soolen skiiner ... Mhhhmms ;) this spring i'm gonna buy some nice sunglasses ;) ... småååå dock .... vill inte se way too weeird ut ,, hijab med big sun glassees =P nooo dont think sooo haha

byeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback