hey u




skrev mitt lilla cp test igår på Uni haha .. satt där å titta på klockan most of the time =P .. then on the way home ser man ingen annan än Basse .. *loool* han tjata att det dax att börja igen .. åå att alla hans elever e lata =P haha poor guy who has to keep up with us .. anywayz sa till han att jag kmr att va busy med skoolan nuu ,, men nån gång denna veckan I told we could taake a driive .. ska bli intressant to be back on the road,, last time was august =/

Imorgon är det skolan =P ska börja ny klass ,,, met new people ... start all oveer agaaain .. haha hoppas dom e normala iallafall ;D .. men Insha'Allah det ska väl gå bra =) (I Hope Soo)  .. Nu när jag e back i Öre .. måste jag plugga lika bra som jag gjorde i Norrland... I tend to looose my concentration när jag pluggar här ... too much temptations haha .. friends, family, tv & computaaah åå massa annat .. Näää i vår ska jag banne skäärp mej..
Målet är att få VG på alla kurser jag kommer att läsa nu i vår .. insha'Allah .. hope my lazyness dont geet in my way .. but it wouuunt =P  ... Ayoo goes for a Self Revolution..Det måste ju se bra ut sen i min betygs samling inför exman =P


Sitter här och No Life:aar meej liite ... waiting for food ... Mamma har på Koraan ... och jag känner lukten av ris & kyckligen ( yeaah I have the computer in the kitchen =P ).
Sitter åå läser ett forum på nätet .. om Niqaab..folk disktuterar här å där om det .. intreessaaant !! 
I'm so boooard !!

Nemooo good luuuck with it all and U know what 2morrow ;D
Saarina good luck med din nya kursstart imorgon

Oooh by the way jag slutar 18,00 imorgon från Uni .. wallah jag e seeriiööös =/ kmr dööööööööö !

Aja ciao ciaooo babes ;D

Kommentarer
Nema säger:

oh shit vilken start på kursen, 18:00 haha poor u. Men det kommer gå fort och kommer inte hålla ända till sex i hope =D. Lycka till anyways. Jag vet vad du pratar om, try to focus even if its hard....gör inte allt sista minuten då får du stress = no good =D.....yeah bloggar imorgon, om jag inte gör det så u know why haha lol....inshallah things will be good ;)

2009-01-18 | 20:46:11
sarina säger:

dont worry vi ska hjälpa dig att plugga! kommer ocskå behöva det, bibloteket till the rescue =D

2009-01-19 | 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback