inte stökig , 2009 !

har städat mitt skriv brod,, har rivt alla onödiga papper jag inte behöver .. åå lagt fram allt jag behöver .. åå ska plugga till !! the thing is i dont even study on my desk .. det är antingen i vardagsrummet eller köket .. men nu är det slut på det !
anywayz .. ska göra mitt bästa för att sluta vara a big mess, hela jag detta år .. ska ha ordning på saker !! wallaaaah jag svääääääääääääääär =P

behöver bara köpa en kalender för 2009 soon, jag har ett par blad kvar för januari på min gamla nu .. this year ska köpa en stor ... det är tröttsamt med dom här små =P får inte plats med några anteckningar !



ska äta mat och försätta städa =)    // Good bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback