Måndag ..!

jäääkla låång dag !!  kom nyss hem.. nasty weather var det ocksååå !!!

det började imorse .. följde med liiban till skolan, det va lite drama där mellan nån lärare å han ..  anywayz de löste det själva ... sen back home .. villa lite (hmms satt lite på datorn) och åt en macka ... sen vare off to down . before Uni .. jag satt i freakin försäkringskassan i en timme =/ gaaaaaaaah ... vrf e det så många människor däär ?? fick mitt ärende gjort till sist .. det handla om money for my old crib ..

sen vare off to Uni, börja klockan 15,15 .. jag kan redan tala om .. that I dont like my new class =/ .. först dom var såå freaakin måångaa .. seeen dom prata för mkt ... i mean .. skreeek?? högljudaaa!! poor farmaka-chris .. they were on him .. hahaha.. The thiing is dom har kännt varan en hel termin innan .. sen kmr jag *the outsiider* från ingenstans =P ... anywayz hann inte prata med många .. typ två stycken .. och dom fråga where almby school were at .
För väl se imorgon if I change my mind imorgon *lool* !!

Eeeeeh det ska väl ordna sej =) *hoppas på det bästa* .. Imorgon hoppas jag också på att träffa the urtos .. assläänge sen jag såg känns det som !! Nema&Sarina ... U guys better meet me at lunch time .. Elller ???

Väntar på PAASTAAA <3 har inte ätit nåt sen den där mackan imorse .. freakin starvatioon !

Ciaociao <3
None

Kommentarer
sarina säger:

ha med dig din mobil och svara på sms jag skickar!

2009-01-21 | 07:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback