my mind is disturbia =P

jaaag kan inte plugga .. har koncentrations svårigheter som vaanligt =P  .. anywayz ska äta maat typ nuuu .. muums .. har knappt ätit någe idaag.


idaag för en timme sedan, ringde studievägledaren meej ..hehe hon vill taa ett snack med meej (igeen) =O .. om vad jag ska plugga .. hon sa till mej att komma till henne på måndag på morgonen ,, innan lunch-tid =/..  Hmms Okar jaag ?? Joooo jag måste ! Its for my own sake !!

Har inte kollat på tv mkt these day .. asååå riktig .. such as series and all ... det ända tv har vart .. Arab nyheter, euro new .. jaaa alla typer av nyheter ... Om det som händer nu i Gaza ='(  .. Må Allah (swt) hjälpa våra systrar & bröder där nere ... agiaaanst the evil zionist ... Amiiiiiiin !!


Mitt *jullov* gått såå fort =/ ... what the heck har jag gjort som var vettigt egentligen haha   ?? Men det var kul å få flumma liite ;D .. skadar ju aldrig .. vaaaaaaaaaa =p


Såå vad har ni gjort lately ??

Nemoo hur har du haft det these days,, är det åå va tillbaks i skolan?
Sarina,, är du tillbaka i Sverige nuu ??

Ajjaaaaa gooodbyeeee =)


Kommentarer
Nema säger:

hoppas studievägledaren har goda nyheter =D (inshallah)....jupp lovet är redan över, hard to believe that =S ,, skolan igång igen =( tenta som väntar på mig, o cp kursledare flyttat upp kursstarten =S =S =S .... längtar tills att det är slut, no matter hur det går =p (hope for the best though) =D ...lol skivit en uppsats är men...Håll ut bara !! ;)

2009-01-09 | 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback