registrering

idag var jag på Uni och registrera mej,, got company from Sarinoos , som ocksåå hade ärenden på Uni.. Soo why not göra äreden 2gether .. haha *lol*

det va massa nya studenter everywhere .... anywayz först gick jag å registerara mej på programmet .. sen kom sarre =P giiirl had a hard time finding a parking spot heheheh..
sen we went to my studievägledare, som idag för första gången hjälpte mej 4real haha =P hon registrera mej på min nya kurs å gav lite små info ,, och ett leende  haha

then a datasal med cp datorer som knappt funka .. sen vare iväg till sarinas vägledare ... then internationella stället, we saw a cool dude from Japan ;D

dom har ändrat ALLT i Uni .. nya  system and sh*t =/ .. gaaaaaaaaaah whyyy ?? Anywayz I had a nice time with u Sarina ;D .. jag hoppas du inte är allvarlig med att du vill flytta & fortsätta din studier i USA =P

on the bus home, snacka jag med my old teacher from högstadiet ,, haha tyckte vår klass var apatisk ? hahaha joo det var den oxååå =P

Our dear Nemooo hade halkan idaag U gooo giirl ;D halkaaa sig igenom it and passed it =D that our beest Fiishy !


Nääääääääääääääääää nu ska fortsätta äta .. Undrar vrf jag får lust å blogga när jag ätermåltider ?? hmmms =P haha aja ciaociao

Kommentarer
Anonym säger:

för att du har datorn i köket :p . just ja, terminstart ju. synd att vi alla inte var där tillsammans =D ... jag ringde för att störa dig :p I was bored då :p

2009-01-15 | 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback