say what





viikeen wasted daag .. hade inget på Uni today .. hmmmmmmmmmmms dagen är ju ännu inte slut...

imorgon insha'Allah is a new day .. new goals =P

Have been eating ice cream most of the day .. hehe carte d'ooor ;D .. but I need to eat some real food soon

igår hade mitt seminarie with the new class .. giiick asssbraaa .. got to speak a lot med andra ord ;D hehe .. the foolk aint baad .. acutally they are nice .. hehe

har funderat vad mina must-do's of this year är .. åå jag har kommit fram till detta .. nu har jag äntligen köpt en kalender oxåå =)

Agenda 2009

* Börja Uni här i Öre [done]
* Att få VG på at least två kurser på Uni denna termin [ ]
* Skaffa körkortet [ ]
* Skaffa ett jobb [ ]
* Köpa ny mobiltelefon (har haft den jag har nu since 2004) [ ]
* Köpa egen dator, lap-top [ ]
* Gå upp i vikt [almost]
* Become more social ;D [ ]
* Fylla 21 [ ]
* Resa till ett random ställe i Världen [ ]
* Ta hand mer om mej själv, sluta vara en lazy ass! [ ]

Vad är era mål my dear friends hehe =P, me wanna knooow ;)

allora ciao ciao

Kommentarer
Nema säger:

ayo ayoo, vill du verkligen veta min agenda 2009 :p ... jag hatar sätta upp perfekta mål som man ser inser att endas 1/20 har förföljts :p..men du ska få en av mig nu =P =D

2009-01-28 | 01:54:06
Ena säger:

Du och jag har nästan samma "mål" för 2009 :) Coolt!

2009-01-29 | 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback