tvätttaareee

ska tvätta kläder snaart


första gången since augusti jag går till oxii's diiirty tvättstugoor ... .. uuuhhuu hoppas jag inte tar med massa nya bakterier på kläderna haha =P

imorgon blir det off to Uni .. hoppas man stöter på .. kanske .. nema & sarina ?? hahaa once more ska jag träffa SIYO ... jag har en känsla på mej att det kommer bli mer besök där framöver haha =p kmr typ att bo utanför hennes kontor


ajjaaa gotta gooo .. ska dricka vatten ... since ms fishy gives me a bad samvete för att dricka lidl kola .. haha har bara 5 flaskor på 2 liter kvar hahha ,... efter de 10 literna blir det minnsan boojkoott ;D

Kommentarer
Anonym säger:

hahah maybe see ya there, har lektioner imorn =D. hahaha Drick dina lidl koler =p....snälla Israel äger allt som finns i värden liksom....hate them but drink just to live, not to support them!!! =D haha, blir för tjatit med bojkottning o grejor...may allah hjälpa folket i Gaza o låta the killers dö i striden (AMEEEN) =D <3

2009-01-11 | 23:31:14
NEma säger:

hahah maybe see ya there, har lektioner imorn =D. hahaha Drick dina lidl koler =p....snälla Israel äger allt som finns i värden liksom....hate them but drink just to live, not to support them!!! =D haha, blir för tjatit med bojkottning o grejor...may allah hjälpa folket i Gaza o låta the killers dö i striden (AMEEEN) =D <3

2009-01-11 | 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback