vill

.. lära mej franska !!! det låter ju sååå fiiint när folk pratar de språket =P

idag har inte gjort much.. va med basse ett tag.. det blev en inställd lektion .. anywayz ändå fick mkt info av honom som vanligt, hans gossip om sina andra körelever .. haha lool

idag han ba ... *vad läser du??*
jag : *sjuksköterska*
han *jahaaa, bara !! du läser inte högre som läkare ??*
jag: *näää!!*


hahah whats up with blattar å yrket läkare ?? hahaha either u study to become a doctor,, or ur nothing else LOOL =P haha

tog en sväng förbi stan ... min nya klädstill e pågång ... Indiiiska is gonna be my stoore ... såg så många fina färgglada klääder.
såå om ni ser mej springa runt stan i orange cloths bli inte förvånade ;D hähäh

Låång dag på Uni imorgon .. föreläsning på morgonen och sen seminarium efter lunch .. sen efter Uni .. körlektion !! Gaaaah !! insha'Allah jag ska nog greja detta!!


ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback