ayoo = dålig bloggare

heey babes

i suck at blogging =/ .. aja jobbet tar all min enegrii ... doog när jag kom hemma idag .. soomna åå bara låg i sängen =/

anywayz imorron börjar ja oxåå 7,00 gaah

ajja vad har ni för er ??

loots of love

********

gonna hit work soon .. ska ba äta å såå

urtos <3 ja såg era bilder på facebook .. i sorry i couldnt be there

anywayz i helgen.. ee jag lediga .. how about vi umgås på söndagen där?

alloraaa ciiiiaaoo belloooos

summer '09 is not fun

såå andra dagen av work avslutad .. I FEEL SO FREAKIN EXHAUSTED !! gaaaaah ..

och jag har bara arbetat två dagar loool .. iallafall im making progress over there ..me and my co-workers are getting along niiicee (iaf hittills) och de inneboende are so niiiceee tooo ..... everything is nice nice nice .. eller inteeeeee ! det är så mkt att sköta , å då menar jag inte , de inneboende .. utom de surrounding things .. like keeping the building clean and serving food and cleaning the dishes , fast det finns en disk maskin, är det ändå mkt disk över.. och så DUKAA .. vi dukar tre times a daay .. haha ! ajaa ska väl inte klaga det va inte så mkt IDAG.. me and the other girl softa a lot .. det e alltid the other co worker , som får göra more job ,, dom e ju mer *erfarnaa* .. hahaha vet inte hur länge till jag kan leka nybörjaree, but im enjoying my self so far =P hehe

när jag kom hem .. my mommy welcomed me with a big huuuuuuug ,, haha mom and lil sis kom nyss hem från willys de ska köpa med sig yummy stuff foor moooi,, which is chips , dip , cookies och annat chocolaate (uhm TWIIX) .. and later we are having PIIIIZZZZA får dinner . yuummmy ... my family, my urtos and my food is what i love the most

ska njuuuta av mina timmar hemma, ska juu va där klockan 7,00 imorgon igeeeeen (insha Allah) .. ska fortsätta så här hela sommaren .. måste ta vara på mina lediga dagar <3. ska juu klämma in tid för mina urtoos .. och spending time with la familia.

 vad har ni haft för er ?? teellll meeeeeeee

allora orkar ej skriva, going to the tv soon =)


dont know why, jag lägger till en bild med tjej with money här på slutet.. im not making that much,anywayz proud of maah seelf, all the years of unemployement lool

....

tröötttt ... måste spara krafterna .. gotta be at work again imorron klockan sjuuuuuuuuuu =/

lördag

gonna take a shower and then eat ... theeeen its of to work .. min första daag ;) på jobbet , från å med idaag är mitt sommarlov öveer .. gonna be working until mitten av augustii.. det ska bli kuul och belönande hahaha =P

men jag kommer alltid kunna klämma in tid för mina urtoos <3

allora gotta goo ,, skriver ikväll om hur min första dag har varit insha'Allah =)   / ciiiaaaooo bellaaaaaaaa


5 års av Habibah&Ayaan vänskap. To my dear ms Habibah



Så låt mej berätta om Habibah, hon är grymt underbar tjej från götet <3. som jag lärde känna ute i cyber-rymden nånstan på alla våran älskliings fjortisa hemsida PLAYAHEAD för 5 år sen =D.. Vi har pratat i telefon aloots,, haha som saagt det finns inget roligare än att lyssna på göteborge prata haha.. Within the years my sweet Habibah has become one of my favorite friends .. hon är veeerkligen en vän föör liivet.. Ärlig, en bra troende, rolig, ambitiös och framförallt min vääään <3

Det ska bli så kul insha'Allah den dagen I get to meet you in person, kommer svimma ghaha !! Anywayz I just want to saay thaaank you for being such a good friend in all these 5 years. Du är bääääst Habiboooh, dessutom min ssk-vägledare =P.. lycka till med din examen 2010

I proud to call you my friend ♥.. låt oss aldrig tappa kontakten med varandra ;)  // Much love from moooi Ayooooo





^^

wasting time


grey days are here

det är så grått outside snart kommer det ösa ner regn. igår däremot var det jätte härliigt väder ..went down to my work place . lämna in mitt lönepapper för alla introduktionsdagarna och alla utbildningsgrejer i did .. I better get paid for everything i signed in the paper.

annars life is good. njuter av ledigheten.. jag har ju sommarlov fram till den 2a september ;) jag gick in och kolla på skolans hemsida när det va skolstart igen.

all I need this summer is sunshiiiiiiiiiiiiiine and warmth . is it so much to ask for ??

_______________________________

None
keeps my heart beating. love my faith

härlig vecka

som avslutas idag söndag med valet .. hahahah jag trösta på priat partiet .. i really hope att det inte är något jag kmr få ångra sen.

anywayz det har vart en härlig sista skolvecka .. efter tentan i torsdags gick vi ut och käka lucnh in en resturange ... marknadsafton va skoj . haha spring omkring å leta rea saker bland öbroos alla blattar with fiisken .. sen i fredag with my faav giiirls urtoos sarre n nemoo ,, kolla på studenten .. get free food från somaliska studentengrejen haha.


alloraaa finally sommarloov alhamdulilah hehe .. eller aah till den 20e i guess .. sen är det jobbdax för mooi

cciiaaoooo . much love

loooving it