5 års av Habibah&Ayaan vänskap. To my dear ms Habibah



Så låt mej berätta om Habibah, hon är grymt underbar tjej från götet <3. som jag lärde känna ute i cyber-rymden nånstan på alla våran älskliings fjortisa hemsida PLAYAHEAD för 5 år sen =D.. Vi har pratat i telefon aloots,, haha som saagt det finns inget roligare än att lyssna på göteborge prata haha.. Within the years my sweet Habibah has become one of my favorite friends .. hon är veeerkligen en vän föör liivet.. Ärlig, en bra troende, rolig, ambitiös och framförallt min vääään <3

Det ska bli så kul insha'Allah den dagen I get to meet you in person, kommer svimma ghaha !! Anywayz I just want to saay thaaank you for being such a good friend in all these 5 years. Du är bääääst Habiboooh, dessutom min ssk-vägledare =P.. lycka till med din examen 2010

I proud to call you my friend ♥.. låt oss aldrig tappa kontakten med varandra ;)  // Much love from moooi Ayooooo





Kommentarer
sarina säger:

ursäkta? du dedikerar en HEL blogg inlägg åt en tjej du inte äns har träffat?!!?



ORÄTVIST! nu måste du dedikera ett helt blogg inlägg till MIG! och sen ett till NEMA!



anars är det orättvist =(

2009-06-14 | 12:55:53
Nema säger:

haha wtf eller hur =p !!! ... Du skriver så vackert och får mig nästan gråta haha, lucky din vän =p . Jag ska fixa en riktig vänskaps-date åt er så ni verkligen kan träffas, först måste jag o sarre godkänna henne (just kiddin' habibah) =p. Den 24 Agusti har vi känt varandra i 5 år, so u better bring it on =D

2009-06-14 | 13:52:10
Ayoo säger:

2009-06-15 | 16:08:59
Bloggadress: http://pr3cious.webblogg.se/
Ayoo säger:

hahaha brudar er ser ja ju in real liife .. buut okaay .. i will dedicate a blog for each of u .. när ni minst anar det =P

2009-06-15 | 16:11:40
Bloggadress: http://pr3cious.webblogg.se/
Nema säger:

still =p "Yeey"

2009-06-15 | 18:47:36
Habibah säger:

OH Lord! thats was the sweeties ever! Ayoo masha Allah du är en sån underbar msk, fy vad jag diggar dig. DU är en sån fin, härlig, ambitiös och den omtänksammaste darlingen ever! Jag är tacksamm för allt och hoppas att det blir mer än 5 år insha allah. haha ladies (sarina o Nema) ni har en vacker tös som vän och hoppas att ni uppskattar denna pärlan cuz i would hehe,,,, anyways Ayan var lika härlig som du är 4ever. And vi ska banne mig ses snart insha allah. Oh örebro fy faraooo vilken fin dialekt.,,, kan vi byta dialekt ladies?

Lots of kisses sweety ayaoo.. ett perfekt eord for u is : QALANJO.COM!

2009-06-17 | 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback