grey days are here

det är så grått outside snart kommer det ösa ner regn. igår däremot var det jätte härliigt väder ..went down to my work place . lämna in mitt lönepapper för alla introduktionsdagarna och alla utbildningsgrejer i did .. I better get paid for everything i signed in the paper.

annars life is good. njuter av ledigheten.. jag har ju sommarlov fram till den 2a september ;) jag gick in och kolla på skolans hemsida när det va skolstart igen.

all I need this summer is sunshiiiiiiiiiiiiiine and warmth . is it so much to ask for ??

_______________________________

None
keeps my heart beating. love my faith

Kommentarer
Habibaaah säger:

MAsha Alllah ahr ni ledigt ända till 2:a september? olalaaa jag börjar redan den 25 Aug... ahha live avvis är jag nu eheh men du förtjänar det så njuuuut fullt säger jag bara! termin 3 is a hard time hahaha puss

2009-06-10 | 21:22:40
Bloggadress: http://thaakirah.devote.se
Nema säger:

eller hur, var är solen =p. Förra året was hot hot hot OMG. Vänta lite, börjar ni 2 sep =O fusk vi börjar 31 aug. Säger samma som din polar H, njut din extra 2 dagars ledighet =D

2009-06-11 | 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback