summer '09 is not fun

såå andra dagen av work avslutad .. I FEEL SO FREAKIN EXHAUSTED !! gaaaaah ..

och jag har bara arbetat två dagar loool .. iallafall im making progress over there ..me and my co-workers are getting along niiicee (iaf hittills) och de inneboende are so niiiceee tooo ..... everything is nice nice nice .. eller inteeeeee ! det är så mkt att sköta , å då menar jag inte , de inneboende .. utom de surrounding things .. like keeping the building clean and serving food and cleaning the dishes , fast det finns en disk maskin, är det ändå mkt disk över.. och så DUKAA .. vi dukar tre times a daay .. haha ! ajaa ska väl inte klaga det va inte så mkt IDAG.. me and the other girl softa a lot .. det e alltid the other co worker , som får göra more job ,, dom e ju mer *erfarnaa* .. hahaha vet inte hur länge till jag kan leka nybörjaree, but im enjoying my self so far =P hehe

när jag kom hem .. my mommy welcomed me with a big huuuuuuug ,, haha mom and lil sis kom nyss hem från willys de ska köpa med sig yummy stuff foor moooi,, which is chips , dip , cookies och annat chocolaate (uhm TWIIX) .. and later we are having PIIIIZZZZA får dinner . yuummmy ... my family, my urtos and my food is what i love the most

ska njuuuta av mina timmar hemma, ska juu va där klockan 7,00 imorgon igeeeeen (insha Allah) .. ska fortsätta så här hela sommaren .. måste ta vara på mina lediga dagar <3. ska juu klämma in tid för mina urtoos .. och spending time with la familia.

 vad har ni haft för er ?? teellll meeeeeeee

allora orkar ej skriva, going to the tv soon =)


dont know why, jag lägger till en bild med tjej with money här på slutet.. im not making that much,anywayz proud of maah seelf, all the years of unemployement lool

Kommentarer
sarina säger:

du ska vara glad att du HAR ett jobb! jag skulle döda för att få jobba!. oooh vilken underbar familj du har! jag vill ocskå!. haha nu har du så du kan ta med dig när vi ses ;) mohahaha. seriöst jobbar du varje dag eller? måste ju träffas!!



miss you!

2009-06-22 | 15:15:38
Nema säger:

Snart kommer tiden rinna ut och missy Ayo kommer bli som den kvinnan på bilden =), 'she's making money, money' =p hehe. La familia är det bästa man kan ha, även om man inte uppskattar det ibland hehe. can't whait att ses igen urtos!

2009-06-22 | 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback