heeeeey bloggiish

what a lovely saturday it is =) hmmmmmmms .. har ej gjort så mkt lately faktiiskt .. eller joo somewhat have been doone , but a lot more to do be done.

called a classmate yesterday niight .. det e två som fyller år ,, aand they are gonna a have party ,, hela klassen e bjuden .. men orkaaah ta meej ända till andra sidan öreeet .. at night time oxååå !
a baaaaaaaaad friieeend ... sooo dooont count me in on stuff =P hehe

next week .. för utom att träffas the urtos for pie .. och fika med en klasskamrat .. i've got a lot doo .. bland annat boka tiid with that laady som var så braa på förra leektionen =D

ooh btw .. jag klara min tenta jag skrev den 20:e yeeey ... klara mej, with that I mean with G .. åååh =( jag som såå gääärna ville haaa VG this tiime .. its all that freakin nervsystems sjukdomar oold dudes feel =P hehe ..what the heeck orkah komma ihåg peptider å proteiners naamn =/  ... anywayz alhamdulilah I have to say trots allt .. jag kunde ha vart de 36 % som fick U .. most of us got G ,, asså 52 %.. buuuuut ooh i really wish jag kunde vart bland de 11 % som fick VG =P

anywayz ska äta some delicious kiiiwii och suurfa vidare på nätet .. ciiaoo


Kommentarer
Nema säger:

Congrats babe =D I knew U would pass =) !!! Käkade också kiwi idag =p o halva den här veckan som nu snart är slut.



Tisdag it is =D

2009-03-14 | 16:56:37
sarina säger:

GERAATIISS GEERATTIIS! längtar till tisdag =D

2009-03-15 | 01:09:36
mie säger:

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-15 | 01:17:13
Bloggadress: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback