heej min döda blogg, ska jag återliva deej ??

hmms haha fick önskemål från fishy att updateraaaa ... i caant say no to a urtooo ;D haha lool

well ärligt talat jag har inte gjoort ett piiiisss som är värt att nämna =P

mina dagar går bara förbii .. nu är ju inte längre bloggarna our meeting place läängree !! Jag & the two others urtoos har upptäckt facebook på riiktiigt nu hahahhah

loool .. men men ska försöka updatera mera ;D prooomise .. åå snygga till bloggen oxååå ;D


ciiiaaaoooo ciiaaooo <3

Kommentarer
Nema säger:

haha precis eller hur :p . försöker så gott jag kan hålla bloggen vid liv =P , ibland känns det att man skrvier samma sak over n over again (don't start to sing abt that)haha......Men men, Fb är nr2-hålla-varann-i-kontakt lol =D ;)

2009-03-06 | 18:11:18
sarina säger:

vadfaan the blog is a place to express youself, your feelings, your thought, artisticly, or just rant. whatever you want. you shouldnt feel like the blog is a burden, like a plant that you keep forgetting to water, and really you just want to throw that plant away, but it provides you oxygen so you really cant. find the joy in the blog again and you will WANT to blogg!

2009-03-09 | 00:06:29
Habibaaah säger:

eheh eller hur vi har oxå hamnat i en riktigt bloggtorka :( men hur mår du gullet? o hur gåre med plugget? snart e dt sommarlov o ett år är föbi redan masha allah..

vad har du för dgi by tha way?

2009-03-09 | 12:24:35
Bloggadress: http://thaakirah.devote.se/
Habibaaah säger:

jag har ju bytt bloggnamn darling så du länkar till en empty blog ehehe länka till min adnra sööt:)

http://thaakirah.devote.se/

2009-03-09 | 12:27:09
Bloggadress: http://thaakirah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback